* Living in Athens *

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 17, 2006

Τρελά γούστα

Άλλη μια από αυτές τις μέρες που τα πάντα πάνε κατά διαόλου... Από το πρωί δε φαινόντουσαν καλά τα πράγματα. Πρώτα πρώτα χύθηκε όλοσ ο καφές πάνω στο φρεσκοπλυμένο παντελόνι μου. Άντε αυτό το αντιπαρέρχομαι, γιατί εγώ την έκανα ουσιαστικά τη μ*****. Καπάκι είχα ένα πολύ τρυφερό αισθανταντέ με ένα από τα μικρά μου, το οποίο δαιμονίστηκε και μου χάλασε τη διάθεση και τρικάπακο μου τσίμπησαν και 250 ευρόπουλα μέσα από το σακάκι μου!!!! Φυλαγμένοι χώροι και κουραφέξαλα... Πάντως έτσι και μάθω ποιο μαλακ******** ήταν θα το πάρει και θα το σηκώσει. Συγγνώμη και για την απρεπή γλώσσα, αλλά τα νέυρα της αρκούδας - που λέμε και στη βόρεια Ελλάδα.

Πήγα και στο ρημαδομεταπτυχιακό να παρουσιάσω στη γνωστική ψυχ και τα έκανα και ολίγον τη σαλάτα.... (Χρήστο πες στην αδερφή της Γλυκερίας να τελειώνει, μ' ακούςςςςςςςςςςς)

Αυτά για σήμερα, αύριο βλέπουμε

1 σχόλιο:

LoRD_D2 είπε...

Ωραία ρε...Παιξε κανένα λόττο μπας και η π....να η τύχη στα φυλάει για εκεί....Μη σκας όμως, θα σου δανείσω με ένα μικρό τόκο , χαχαχαχ. Με συγκίνησες που με έβαλες στα links σου..Εγώ ακόμα δε βρήκα πως τα εμφανίζω, αλλά που θα πάει, θα σε βάλω και εγώ....Φιλιά από τη δροσερή Ξάνθη φίλε....